پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۲۶

مدیران لشکری و کشوری در قم لباس خادمی به تن کردند

موحد فرمانده سپاه پاسداران علی بن ابیطالب(علیه‌السلام) استان قم و ذاکریان فرماندار شهرستان قم در چای‌خانه امام رضا(علیه‌السلام) لباس خادمی به تن کردند.

به گزارش آستان نیوز از قم، در ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، خادمیاران و یاوران کانون‌های عمومی خدمت رضوی استان با حضور در هیئت حسن‌ بن‌ علی علیه السلام در دبیرستان ماندگار امام صادق(علیه‌السلام) و با برپایی چای‌خانه امام رضا(علیه‌السلام) به عزاداران خدمت‌رسانی کردند.

مدیران کشوری و لشکری استان قم و تعدادی از مسئولان نهادها و سازمان‌های دولتی استان از جمله فرمانده سپاه، فرماندار، و شهرداران نواحی هشت‌گانه قم، ضمن حضور در چای‌خانه حضرتی و شرکت در مراسم سوگواری، لباس خادمی به تن کردند.

 سید علیرضا حسینی مسئول کانون تبلیغ دینی گفت: مدیران استانی و شهری به همراه خادمیاران رضوی به مدت ۵ شب در چای‌خانه امام رضا علیه‌السلام پذیرای مهمانان و سوگواران بودند. 

حسینی اظهار کرد: تعداد ۳۰ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی استان با حضور خود به مدت پنج شب و به صورت نوبت‌های منظم در چای‌خانه حضرت به عاشقان امام علی‌بن موسی‌الرضا(علیه‌السلام) در ایام فاطمیه خدمت‌رسانی کردند.

 ایشان در ادامه ابراز داشت: خادمیاران و یاوران روضوی استان قم برای خدمت‌رسانی به عشق امام مهربانی‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، آنان در لباس مقدس خادمیاری علاوه بر ترویج سیره رضوی با دستگیری از نیازمندان در حوزه‌های مختلف معیشتی، درمانی، تحصیلی، مسکن و... در مناسبت‌های مذهبی نیز در چای‌خانه رضوی فعالیت‌های قابل تحسینی دارند.

گفتنی است هیئت حسن بن علی علیه‌السلام از جمله هیئت‌های شاخص کشوری و استان قم می‌باشد که در مناسبت‌های مذهبی، مراسم پرشوری همراه با پذیرایی از سوگواران برپا می‌کند و به تعظیم شعائر الهی می‌پردازد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی