پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۳

تجلیل از شرکت صنایع غذایی رضوی به عنوان واحد برتر و پیشرو تحقیق و توسعه خراسان رضوی/عرضه ۴ محصول جدید در سال ۱۴۰۲

شرکت صنایع غذایی رضوی در نخستین رویداد نوآوری، تحقیق و توسعه‌ی خراسان رضوی، برای سومین بار موفق به دریافت عنوان واحد برتر تحقیق و توسعه استان شد.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: طی ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان انجمن مراکز تحقیق و توسعه‌ی وابسته به خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی، شرکت توانست این موفقیت را در کارنامه خود ثبت کند.
مجتبی هادیان درباره پارامترهای مورد ارزیابی در این رویداد گفت: بخشی از ارزیابی‌های صورت گرفته مربوط به محصولات جدید عرضه شده در بازار و میزان فروش و سود حاصل از آن بوده است.
او ادامه داد: میزان نوآوری و خلاقیت بکارگرفته شده در تولید محصولات جدید و همچنین تعداد طرح‌های خلاقانه در تحقیق و توسعه، موارد دیگری بوده که توسط کارشناسان و داوران مورد بررسی قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی از تولید ۴ محصول جدید توسط این شركت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: امسال علاوه‌بر محصول سلامت محور بیسکویت جو دو سر، سه محصول دیگر شامل کوکی حاوی قطعات شکلات و کشمش، کوکی‌های تاپ رضوی و ویفر با روکش شکلات روانه بازار شده است.
او ادامه داد: استقرار نظام مدیریت دانش در شرکت صنایع غذایی رضوی و همکاری با آموزش و پرورش در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه صنعت نان و شیرینی، پارامترهای موثر دیگر در کسب عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه استان توسط این مجموعه به شمار می‌رود.
هادیان با تاکید بر لزوم توسعه ارتباط میان صنعت و دانشگاه خاطرنشان کرد: حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی در مقطع دکتری یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت به ویژه در سال‌های اخیر بوده است.
او درباره مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در حوزه تحقیق و توسعه تصریح کرد: در این راستا برنامه‌هایی همچون تولید محصولات بدون گلوتن و بدون شکر، استقرار نظام مدیریت نوآوری در شرکت و همچنین برگزاری رویداد بسته‌بندی‌های فناورانه و نوآورانه در صنایع غذایی در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است، شرکت صنایع غذایی رضوی یکی از تولیدکنندگان بزرگ میان وعده‌های آردی و غذایی کشور است که ۱۵۰ نوع محصول را در ۱۰ گروه شامل انواع کیک، بیسکوییت، کلوچه، دونات، نان، شیرینی‌های تخمیری، ویفر و شیرینی آردی، رب گوجه فرنگی، کمپوت و کنسرو و آبمیوه و انواع سس تولید و عرضه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی