پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۱

خادمیاران الیگودرزی یلدای مهربانی را اجرا کردند

سفیران امام مهربانی در شهرستان الیگودرز با تهیه ۱۰۰ بسته ویژه شب یلدا دل افراد کم برخوردار این شهرستان را شاد کردند.

به گزارش‌ آستان نیوز از لرستان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی الیگودرز گفت: در آستانه شب یلدا بلندترین شب سال، خادمیاران رضوی با آماده‌سازی و اهدای بسته‌های یلدای مهربانی، گرمابخش محفل خانواده‌های نیازمند شدند.

علی حیدر سرلک با تآسی از رآفت و محبت امام مهربانی‌ها بر دستگیری و همیاری نیازمندان تاکید کرد و افزود: بسته‌های یلدای مهربانی شامل پرتقال، سیب، آجیل، تخمه، پفیلا، شکلات، نمک متبرک رضوی به ارزش مبلغ ۱۴ میلیون و چهارصدهزار تومان بود.

وی اظهار داشت: این بسته‌ها با شعار «هدیه‌ای از طرف امام رضا(ع)» و برچسب قرائت ۱۴ ذکر صلوات بسته‌بندی و توزیع شد تا خانواده‌های نیازمند در چنین شبی در محفل شاد خود به پاس قدردانی از امام هشتم با ذکر صلوات، ارادت خود را به ساحت مقدسش روانه کنند.

حیدر سرلک ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی شهرستان الیگودرز، افزود: این فعالیت خیرخواهانه با مشارکت و همکاری کانون‌های تخصصی وقف و نذر، بانوان و خانواده، کانون ایثار و شهادت، سلامت و کانون محله‌ای جوادالائمه این شهرستان انجام شد.

الیگودرز «شهر نمونه استانی» با ۱۸ خادمیار از دی ماه ۱۳۹۶به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد،. هم اکنون با ۲۰۳ خادمیار رسمی رضوی ( 145 نفر زن و 57نفر مرد)، و ۲۴ یاور رسمی رضوی در قالب ۱۶ کانون تخصصی و عمومی فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی