پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۵

نشست کانون‌های خدمت رضوی در ایلام برگزار شد/ رسالت کانون‌ها ترویج فرهنگ رضوی است

نشست کانون‌های خدمت رضوی ایلام با حضور «مهدوی اشرف» رئیس اداره کانون‌های خدمت رضوی و «یعقوبی» رئیس اداره خادمیاری در ایلام برگزار شد.

«مهدوی اشرف» در این نشست اظهار کرد: ایلام جزء معدود استان‌هایی است که شرایط ویژه‌ای دارد و ما در مشهد در گردهمایی‌ها در خدمت کانون‌های خدمت هستیم.
وی گفت: چالش جدی در ایلام و برخی استان‌ها در عرصه خادمیاری چالش هم زبانی، هم نگاهی وهم مبنایی است چرا که وقتی که می‌خواهیم سفری را آغاز می‌کنیم مقصد باید یکی باشد.
رئیس اداره کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس، با بیان اینکه متاسفانه ما در موضوعات چشم‌اندازی نداریم، تصریح کرد: در این عرصه باید نگاه‌ها یکی باشد.
مهدوی با تاکید بر اینکه ما خادمیار امام رضا در کانون‌های خدمت هستیم، ادامه داد:این خادمیاری مقوله ای حاصل توسعه نظری و اعتقادی در خادمیاری امام و زیارت امام رئوف است و مبانی اعتقادی داشت و صرفا یک حرکت اجتماعی نیست.
وی ادامه داد: ما نباید نسبت به هیچ موضوع اجتماعی بی‌تفاوت باشیم و خادمیار امام رضا(ع) کنشکر فعال اجتماعی است که نسبت به هیچ رویدادی بی‌تفاوت نخواهد بود و تمام تلاش و تخصص خود را به کار می‌گیرد تا مشمول ولایت امام شود.
رئیس اداره کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس گفت: هرچند این حرکت از آستان قدس آغاز شده اما خادمیاران باید با جلب کمک و مسئولیت‌های اجتماعی در این عرصه گام‌های اساسی بردارند و آستان قدس با ایجاد این شبکه به ترویج فرهنگ رضوی با خدمت‌های متنوع کمک می‌کند.
مهدوی‌اشرف گفت: با این کار تعلق خاطر به امام رئوف بیشتر می‌شود و تشکل‌های محوری و قعالیت‌های سازمان یافته این امر را اثرگذارتر خواهد کرد.
وی تصریح کرد: خادمی امام رضا در استانها تجلی کامل تری دارد و خیریه‌ها الگویی برای این فعالیت ها در استان است و آستان قدس وظیفه راهبری این مجموعه را دارد.
رئیس اداره کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس با تاکید بر مستندسازی فعالیت‌های کانون‌ها ، گفت: ثبت فعالیت‌ها در سامانه نیاز جدی در این زمینه است.
حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدباقرهاشمی» رئیس کانون‌های خدمت رضوی در ایلام در این مراسم اظهار کرد: اعضای کنون‌های خدمت رضوی با تمام توان در راستای تحقق فرهنگ رضوی تلاش می‌کنند و به این تلاش افتخار می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی