پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۵

خدمتی دیگر از دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی 

به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج و تربیت نسل رضوی کانون های خدمت رضوی شهرستان ها با جذب کمک های خادمیاران و خیرین هزینه تهیه 26 سری جهیزیه را برای اهدا به نومزدوجین از قبل شناسایی شده تامین نمودند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی، سردار محمد یوسف شاکری مدیر کانونهای خدمت رضوی استان گفت: به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج و تربیت نسل رضوی کانون های خدمت رضوی شهرستان ها با جذب کمک های خادمیاران و خیرین هزینه تهیه 26 سری جهیزیه را برای اهدا به نومزدوجین از قبل شناسایی شده تامین نمودند.

وی افزود:هزینه هر سری جهیزیه 600 میلیون ریال را شامل می شد که نصف مبلغ آن از طرف بنیاد کرامت رضوی کشور تامین و پرداخت شده و نصف دیگر از طرف خیرین شهرستانی تامین گردیده است.

شاکری اضافه کرد: اقلام هر سری جهیزیه شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون 32 اینچ، اجاق گاز و جاروی برقی است که برای حمايت از تولیدات داخلی، همه 5 قلم جهیزیه، کالای ایرانی تهیه و تحویل گردید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی