پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت ایام فاطمیه؛
۱۴۰۲-۰۹-۲۸

یادواره شهدای عشایر علیدادی در قلعه گنج برگزار شد

به همت خادمیاران رضوی موکب و چای‌خانه حضرت رضا(ع) چهارمین مراسم سالگرد شهدای عشایر علیدادی سلیمانی در شهرستان قلعه گنج برپا شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عسکر ناصری، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج و قلعه گنج طی خبری اعلام کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی و یادواره شهدای عشایر با حضور حجت‌الاسلام علیدادی امام جمعه استان، مسئولان استانی و شهرستانی و سران طوایف در روستای گنج آباد قلعه گنج برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کهنوج و قلعه گنج در حاشیه برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ضمن تقدیر از استقبال مردم از شهدا عنوان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی با برپایی موکب و چای‌خانه حضرت رضا(ع) افتخار میزبانی از زائرین شهدا را در این مراسم داشتند.

شایان ذکر است در این مراسم معنوی و به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) به رسم هر سال، همزمان با سراسر کشور، شهید گمنام بر دستان مردم شهیدپرور جنوب کرمان تشییع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی