پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۵

میزبانی ویژه از زائرین حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین(س)

به مناسبت بزرگداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، از زائرین حرم مطهر رضوی به صورت ویژه میزبانی می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) در آستانه سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین مادر حضرت عباس(س) آماده میزبانی از دوستداران خاندان عصمت و طهارت(ع) است که برای عرض تسلیت به پیشگاه این امام همام به حرم مطهر مشرف می‌شوند.
در این راستا، یک کتیبه بزرگ مناسبتی در ابعاد 14 در 5 و نیم متر در بلندای ایوان طلای صحن آزادی نصب شده است که عبارت «السلام علیک یا ام الوفا ام العباس قمر بنی هاشم ام البنین(س)» بر روی آن به چشم می‌خورد.
 

توزیع 1500 پرس صبحانه گرم
همچنین به این مناسبت، یک هزار و 500 پرس صبحانه گرم(عدسی) در صبح چهارشنبه ششم دی ماه در موکب عقیلی در باب الجواد(ع) در جوار حرم مطهر رضوی بین زائرین توزیع خواهد شد.
چایخانه‌های حضرت رضا(ع) نیز در صحن‌های کوثر، غدیر، امام حسن مجتبی(ع) و باغ رضوان با مشارکت موکب‌های خدمت‌رسان با توزیع چای و سایر اقلام متبرک در ایام وفات این بانوی بزرگ اسلام پذیرای محبان اهل بیت(ع) است.
گفتنی است، سایر بخش‌های خدمت‌رسان حرم مطهر رضوی از حوزه فرش‌آرایی، تنظیف، صندلی‌های چرخدار، زائربرهای برقی، دفاتر امانات، پیداشدگان و... نیز به صورت شبانه‌روزی به زائرین و مجاورین خدمت‌رسانی می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی