پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

امام جمعه شهرستان طبس:
۱۴۰۲-۱۰-۰۴

احیای سنت حسنه صله رحم موجب افزایش رحمت الهی می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در جمع زائران و مجاوان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) گفت: صله رحم  یکی از سنت‌های حسنه در دین مبین اسلام است که احیای آن موجب افزایش رحمت الهی می‌شود.


به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهرستان طبس در ویژه برنامه بلندترین شب سال در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) گفت:  یلدا یک سنت ملی است که محاسن بسیاری دارد اما باید مراقبت نمود که دچار آفت نشود.
وی با بیان اینکه احیای سنت حسنه صله رحم موجب افزایش رحمت الهی می‌شود، افزود: یکی از سنت‌های حسنه یلدا و تاکید دینی «صله رحم» است چرا که صله رحم موجب افزایش مال و عمر و در امان ماندن از بلیات می‌شود بنابراین شایسته است از این سنت ارزشمند بهره معنوی ببریم.
برپایی میز پاسخگویی به مسائل شرعی در بخش برادران و خواهران، برپایی ایستگاه «عموی مهربان» ویژه کودکان و نوجوانان همراه با رنگ آمیزی، نقاشی و برگزاری مسابقه همراه با اجرای حجت الاسلام و المسلمین رحیمی از مجریان برجسته شهرستان، فعالیت چایخانه حضرت فاطمه معصومه(س)، اجرای طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» با همکاری مرکز قرآن کریم سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، خدمات ویلچر و ... از جمله فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در حاشیه برگزاری این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی