پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۷

نشست کانون‌های خدمت رضوی ایلام

نشست کانون‌های خدمت رضوی ایلام با حضور «مهدوی اشرف» رئیس اداره کانون‌های خدمت رضوی و «یعقوبی» رئیس اداره خادمیاری در ایلام برگزار شد.

«مهدوی اشرف» در این نشست اظهار کرد: ایلام جزء معدود استان‌هایی است که شرایط ویژه‌ای دارد. وی ادامه داد: ما نباید نسبت به هیچ موضوع اجتماعی بی‌تفاوت باشیم و خادمیار امام رضا(ع) کنشکر فعال اجتماعی است که نسبت به هیچ رویدادی بی‌تفاوت نخواهد بود و تمام تلاش و تخصص خود را به کار می‌گیرد تا مشمول ولایت امام شود.
رئیس اداره کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس گفت: هرچند این حرکت از آستان قدس آغاز شده اما خادمیاران باید با جلب کمک و مسئولیت‌های اجتماعی در این عرصه گام‌های اساسی بردارند و آستان قدس با ایجاد این شبکه به ترویج فرهنگ رضوی با خدمت‌های متنوع کمک می‌کند.
مهدوی‌ گفت: با این کار تعلق خاطر به امام رئوف بیشتر می‌شود و تشکل‌های محوری و فعالیت‌های سازمان یافته این امر را اثرگذارتر خواهد کرد. خادمی امام رضا در استانها تجلی کامل تری دارد و خیریه‌ها الگویی برای این فعالیت ها در استان است و آستان قدس وظیفه راهبری این مجموعه را دارد.
رئیس اداره کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس با تاکید بر مستندسازی فعالیت‌های کانون‌ها ، گفت: ثبت فعالیت‌ها در سامانه نیاز جدی در این زمینه است.
حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدباقرهاشمی» رئیس کانون‌های خدمت رضوی در ایلام در این مراسم اظهار کرد: اعضای کانون‌های خدمت رضوی با تمام توان در راستای تحقق فرهنگ رضوی تلاش می‌کنند و به این تلاش افتخار می‌کنند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی