پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۴

کمک جهیزیه خادمیاران به سه نوعروس نیازمند اصفهانی اهدا شد

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) توزیع کمک جهیزیه به ۳ نوعروس اصفهانی توسط کانون خدمت رضوی خیریه مهرورزی پیروان امیرالمومنین(ع) با هم‌افزایی و همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان برگزار شد‌.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان در همین راستا با حمایت خیرین شرکت صنایع هواپیماسازی ایران یک دستگاه یخچال فریزر، یک دستگاه گاز فردار و ۴ تخته قالی به مبلغ ۴۰ میلیون و چهارصد هزارتومان به ۳ نوعروس نیازمند در منطقه دارک(زینبیه) و شاهین‌شهر اهدا شد.

ناصر قادری مسئول عرصه جهیزیه و محرومیت‌زدایی کانون مهرورزی اظهار داشت: از اول سال جاری تاکنون ۱۶ سری کمک جهیزیه با همکاری معاونت امور جهیزیه در آستان قدس اصفهان به نوعروسان نیازمند با حفظ آبرو توزیع شده است‌.

وی با بیان اینکه امروز هم در این مرحله ۳ سری کمک جهیزیه بین نوعروسان نیازمند اصفهانی توزیع شد، گفت: با احتساب امروز، جمعا ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده است. از حمایت خیرین شرکت صنایع هواپیماسازی ایران و مساعدت و همکاری بی‌دریغ معاونت امور جهیزیه در نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان تشکر می‌کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی