پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۴

اهدای ۹۰ بسته یلدایی به خانواده‌های نیازمند اصفهانی

در شب یلدا خانواده‌های نیازمند محدوده کانون خدمت رضوی شهید بهشتی، بسته یلدایی، گوشت و غذای گرم گرفتند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت شهید بهشتی، میوه و شیرینی و گوشت و غذای گرم در محله مسجد لنبان اصفهان بین نیازمندان توزیع گردید.

مهدی نصر، معاون کانون خدمت رضوی شهید بهشتی، تعداد بسته‌ها را شامل ۹۰ بسته یلدایی اعلام کرد که هر بسته حاوی حدود ۷ کیلوگرم میوه شامل انار و پرتقال و سیب و یک کیلوگرم شاهدانه و برنجک برای شب یلدا و نیم کیلوگرم سوهان گزی و یک کیلوگرم شیرینی است و ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

نصر ادامه داد: علاوه بر محتویات یلدایی سه راس گوسفند نیز قربانی شد که عقیقه و قربانی بود و گوشت آن‌ها بسته‌بندی گردید و در ۴۰ بسته به خانواده‌هایی که بیشتر نیازمند بودند، همراه با بسته یلدایی اهدا شد.

معاون کانون شهید بهشتی اعلام کرد: برنامه ذکر توسل به امام رضا علیه‌السلام و قرائت حدیث شریف کسا توسط حجت‌الاسلام رئوفی در ایام فاطمیه و شب قبل از یلدا و با حضور خادمیارن و یاوران رضوی برای تبرک و تیمن، در کنار بسته‌بندی بسته‌های یلدایی اجرا شد.

نصر، اطعام نیازمندان با غذای گرم را برنامه هر چهارشنبه این کانون اعلام کرد و گفت: همراه با بسته‌های یلدایی، ۶۰ پرس چلو مرغ، نیز که توسط خادمیاران طبخ شده بود، به بعضی از خانواده‌های نیازمند اهدا گردید.

نصر اضافه کرد: هر هفته طبخ و بسته‌بندی و توزیع غذای گرم در این کانون انجام می‌گردد و همه کارهای طبخ نیز توسط خادمیاران و یاوران رضوی با بهترین کیفیت و همراه با برنج ایرانی انجام می‌شود.

معاون کانون خدمت رضوی شهید بهشتی، برنامه‌های هر هفته این کانون را چهارشنبه‌های امام رضایی اعلام کرد که هر چهارشنبه‌ و گاهی در چند روز از هفته، مشاوران متخصص این کانون، به مردم مشاوره‌های فردی به صورت رایگان ارایه می‌نمایند. این مشاوران با مدرک تحصیلی حداقل فوق لیسانس و از خادمیاران و یاوران رضوی مجرب و متدین هستند.

نصر گفت: از دیگر برنامه‌های هفتگی این کانون برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌ها است که با موضوعات مختلفی مثل پزشکی و روان‌شناسی و ... برگزار می‌شود.

سه کارگاه آموزشی در حال حاضر در این کانون هر هفته برگزار می‌شود که شامل: «کارگاه بهداشت و سلامت زنان»، «کارگاه درمان با خوراکی‌ها» و «کارگاه فرزندان ایمن» است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی