پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۲

یلدا با طعم خدمت رضوی به هرمزگان رسید

سالمندان در مرکز نگهداری لقمان حکیم در استان هرمزگان، یلدای امسال میزبان خادمیاران رضوی بودند.

به گزارش آستان نیوز از هرمزگان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان از خدمت‌رسانی جهادی خادمیاران و یاوران رضوی سر تا سر استان در ویژه برنامه شب یلدا خبر داد. 

حبیب بهادری در تشریح عملکرد کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان در شب یلدا گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا جمعی از خادم‌یاران ستادی استان هرمزگان به صورت خودجوش و جهادی به نیت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و خدمت رضوی با تهیه ملزومات شب یلدا مثل هندوانه شیرینی و مقداری از وسایل مورد نیاز سالمندان در مرکز نگهداری سالمندان لقمان حکیم در شهر تازیان حاضر شدند.

وی به دیدار خادمیاران رضوی بندرعباس با سالمندان در شب یلدا اشاره کرد و افزود: به مناسب شب یلدا خادمیاران شهر بندرعباس با سالمندان در مجموعه خانه سالمندان لقمان حکیم دیدار کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار ضمن خداقوت و تبریک به پرسنل آن مجموعه، با هماهنگی صورت گرفته با مدیریت مجموعه اقلام مورد نیاز شامل لوازم بهداشتی، لباس، میوه و شیرینی شب یلدا و همچنین گل تهیه و تحویل داده شد. 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان بیان کرد: این دیدار به مناسبت شب یلدا انجام گردید.

بهادری همچنین از توزیع 120 بسته شب یلدایی به همت کانون شهرستان بندرعباس خبر داد.

وی افزود: ارزش ریالی این بسته‌ها 60 میلیون تومان می‌باشد، که در محله‌های کمربندری بندرعباس توزیع شد، این اقلام شامل برنج، مرغ، شکلات، میوه و... بوده است.

همچنین به همت کانون خدمت رضوی شهرستان حاجی‌آباد ۱۹ بسته گوشت گوسفندی به میزان ۱۴ کیلو بین خانواده‌های نیازمند و معلولین به مناسبت شب یلدا توزیع شد.

مراسم یلدای مهربانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی امام جمعه شهرستان بندرلنگه، و جمع کثیری از خانواده‌های نیازمند به همت قرارگاه امام رضایی، قرارگاه طرح تحول محلات شهید رمضان زرگری و گروه های جهادی شهرستان بندر لنگه در حسینیه حداد برگزار گردید.

در طی این مراسم که با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح و اهدای جوایز ویژه کودکان ایتام و نیازمند همراه بود؛ قرارگاه امام رضایی اقدام به تهیه و اهدای بسته‌های یلدایی حاوی بسته‌های گوشت به تعداد ۷۰ نفر از خانواده‌های نیازمند که در این مراسم حضور داشتند نمود.

در پایان این مراسم به همت خیرین به قید قرعه به ۶ نفر از بانوانی نیازمند که تاکنون به سفر مشهد مقدس مشرف نشده‌اند کمک هزینه سفر اهدا گردید و همچنین از فعالان محله حیدرآباد در عرصه‌های اجتماعی فرهنگی و جهادی تقدیر به عمل آمد‌.

کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قشم نیز در شب یلدا اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی ویژه شب یلدا در مناطق کمتر توسعه یافته جزیره کردند. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی