پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۶

میزبانی از لاله زهرایی توسط خادمیاران محمودآباد

آیین استقبال از شهید خوش‌نام دفاع مقدس، در بیت‌الرضای شهرستان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش آستان‌ نیوز از مازندران، سید علی هاشمی‌نسب، با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با ایام وفات حضرت ا‌م‌البنین(س)، به همت کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت شهرستان محمودآباد پیکر مطهر آلاله زهرایی در بیت‌الرضا(ع) این شهرستان مورد استقبال خادمیاران محمودآبادی قرار گرفت.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد افزود: تابوت مقدس این شهید والامقام از ابتدای کوچه منتهی به ساختمان بیت‌الرضا بر شانه‌های خادمان امام رئوف(ع) قرار گرفت با شاخه‌های گل رز در دو صف مقابل هم آئین استقبال و داعش با زمزمه نوای «ای صفای قلب زارم...» در مجموعه بیت‌الرضا برگزار شد.

وی گفت: در این مراسم خواهران و برادران خادمیار، پروانه‌وار گرد شمع وجود آن شهید خوش‌نام حلقه زدند و همراه با نواها و اشعار جان‌سوز ذاکران اهل‌بیت(ع) اشک ماتم ریختند و به آن شهید والامقام عرض حاجت و با تابوت مطهرش تبرک جستند.

شایان ذکر است این شهید خوش‌نام ۲۴ ساله در مهرماه سال ۶۳ در عملیات عاشورا در منطقه عملیاتی میمک به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

گفتنی است پیکر مطهر این شهید در روز چهارشنبه امام رضایی، هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، پس از تشییع، در پارک پردیس بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد به خاک سپرده شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی