پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۰۹

افزایش شفافیت فعالیت‌های اقتصادی آستان قدس/عرضه دومین شرکت اقتصادی در کمتر از ۶ ماه در فرابورس

در راستای گسترش مالکیت عمومی و افزایش شفافیت مالی و عملکردی شرکت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی، این بار عرضه اولیه سهام شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان در بازار فرابورس ایران انجام خواهد شد.

رئیس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با هدف ورود شرکت‌های اقتصادی رضوی به بازار سرمایه در راستای توسعه مشارکت عمومی و همچنین شفاف‌تر شدن فعالیت‌ها، سهام شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان در بازار سرمایه عرضه می‌شود.

دکتر سید مهدی سدیدی با تاکید بر ماموریت ایجاد شفافیت در فعالیت‌های اقتصادی آستان قدس گفت: ورود به بازار سرمایه بستری مناسب برای اطلاع‌رسانی و آشنایی عموم مردم با فعالیت شرکت‌ها و موسسات اقتصادی رضوی است.

وی ادامه داد: در چند ماه گذشته نیز سهام شرکت خمیرمایه رضوی در فرابورس عرضه شد.

رئیس مجموعه اقتصادی آستان قدس رضوی از هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای عرضه مستمر شرکت‌ها و موسسات اقتصادی رضوی در بازار سرمایه خبر داد و افزود: مراحل پذیرش و ورود شرکت‌های تابعه به بورس و فرابورس در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک سایر شرکت‌ها نیز پذیرش خواهد شد.

رییس مجموعه های اقتصادی این نهاد خاطرنشان کرد: ورود به بازار سرمایه، نه تنها باعث بهبود کارایی و عملکرد شرکت‌ها می‌شود، بلکه جذب و هدایت منابع مالی به سمت فعالیت‌های مولد و اشتغال‌زا را به دنبال خواهد داشت

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی