پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۰

با پر مخاطب‌ترین آثار امسال به‌نشر آشنا شویم

مدیرعامل انتشارات به‌نشر با اعلام17 اثر پر مخاطب‌ به‌نشر از ابتدای سال جاری گفت: این کتاب ها، گلچینی هستند که توسط مخاطبان به‌نشر به وجود آمده‌اند و بیشترین خواننده را در میان خیل عناوین ارزشمند دنیای قلم داشته‌اند.

به گزارش آستان نیوز، حسین سعیدی با اشاره به فروش دو میلیون و500 نسخه کتاب از ابتدای سال جاری گفت: در این بازه زمانی، سهم کتاب حدود یک و نیم میلیون نسخه و سهم محصول فرهنگی حدودا یک میلیون نسخه است.
 او با اشاره به محبوبیت کتاب‌های ادبیات دینی برای مخاطبان ادامه داد: کتاب «مرا با خودت ببر» در صدر پر فروش‌های انتشارات به‌نشر  از ابتدای سال جاری قرار دارد که ویژه مخاطب بزرگسال در قالب رمان به قلم حجت‌الاسلام مظفر سالاری در باب زندگی امام جواد الائمه(ع) نوشته شده است.  هم چنین از این نویسنده نیز رمان جذاب «دعبل و زلفا» با استقبال خوب مخاطبان همراه بوده که به روایت بخش‌های زندگی امام رضا(ع) و شاعر زمانه ایشان «دعبل» می‌پردازد. این اثر بعد از گذشت 6 سال از چاپ اول آن همچنان پرفروش است و با استقبال خوب مخاطبان  تاکنون در 47 نوبت تجدید چاپ شده است. زبان ساده و لحن خوب و نگارش آن برای مخاطب عموم  در قالب رمان یکی از دلایل محبوبیت این کتاب بین مخاطبان است. 
مدیرعامل انتشارات به‌نشر اظهار کرد: کتاب‌های «چشمه‌های بهشت» به نویسندگی محمد هادی زاهدی، «خانوم ماه» اثر ساجده تقی‌زاده، «عقیله» به نویسندگی الهام امین و «شهادت‌نامه حسین(ع) و شهیدان کربلا » به قلم محمد محمد هادی زاهدی نیز  از ابتدای سال جاری بالاترین استقبال را داشته‌اند.
سعیدی با تاکید بر اینکه همانند ماه‌های گذشته، محمد میرکیانی همچنان نویسنده مورد اعتماد نوجوانان است، افزود: در 9 ماه ابتدای سال جاری، مجموعه سه جلدی «ماجرای دشت مرموز» و «قصه ما مثل شد»  در بخش نوجوان ، عنوان پر فروش‌ ترین آثار را به خود اختصاص دادند. هم چنین در گروه سنی نوجوان نیز در همین بازه‌ زمانی، رمان«داعشی و عاشقی» اثر مجید ملامحمدی، «انتقام» به نویسندگی نیلوفر مالک و  «بازیگر پنجم» به قلم محسن هجری نیز پروفروش‌ترین آثار بوده‌اند.
مدیر عامل انتشارات به‌نشر از کتاب‌های کلر ژوبرت به عنوان پر مخاطب‌ترین آثار در بخش کودکان عنوان کرد و افزود: از این نویسنده مجموعه‌های داستان‌های «یک داستان دنباله‌دار »، «مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر»، «پاپاپا» و «شکرخدا» با استقبال خوب کودکان از ابتدای سال جاری مواجه شده است. «قصه‌های حنانه» از علی باباجانی و «قصه‌های احکام برای کودکان» به نویسندگی مرتضی دانشمند نیز در شمار آثار پرفروش کتابفروشی‌های انتشارات به‌نشر در بخش کودکان قرار دارند.
سعیدی با تاکید بر اینکه کتاب بی شک یکی از مهم‌ترین عناصر فرهنگی و تربیتی است و دسترسی سخت افراد جامعه به آن مشکلات بزرگ را در طولانی مدت ایجاد می‌کند، افزود: انتشارات به‌نشر با حضور در سامانه فروش مجازی کتاب، تولید کتاب‌های متنی الکترونیک و قرار دادن آن در اپلیکیشن کتابخوان به‌نشر و فرا کتاب زمینه دسترسی همه دوستداران کتاب را دراقصی نقاط ایران آسان کرده است. علاوه بر این فعالیت 40 فروشگاه و نمایندگی فروش انتشارات به‌نشر در مشهد و سراسر کشور، درگاه اینترنتی Behnashr.com  و10 فروشگاه در داخل و اطراف حريم مطهر رضوی به تامين نيازهای مطالعاتی مخاطبان می‌پردازد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی