پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۰

تجدید میثاق مردم ولایت‌مدار پاکدشت با آرمان‌های انقلاب اسلامی

همزمان با ۹ دی‌ماه، مراسم گرامیداشت روز بصیرت در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت با حضور مردم ولایت‌مدار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، مراسم گرامیداشت روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت با حضور خادمیاران رضوی، امام جمعه، مسئولانن، فرمانده سپاه، خانواده محترم شهدا و جمع کثیری از مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این مراسم پس از قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توسط خادمیاران رضوی، نماینده ولی فقیه قرارگاه ثارالله به سخنرانی پرداخت .
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالنبی صداقت، نماینده ولی فقیه قرارگاه ثارالله در این مراسم اظهار کرد: آیه 2 سوره عنکبوت به حقایقی از نبرد حق و باطل اشاره کرده و در طول تاریخ نیز تقابل جبهه حق و باطل قابل مشاهده است.
وی افزود: بدانید زمانی که پذیرفتید در جبهه حق و پیرو ولایت و شهدا باشید، مورد آزمون و امتحان خداوند قرار خواهید گرفت و این آزمایش سنت الهی است.
نماینده ولی‌فقیه قرارگاه ثارالله گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در مقابل دین خدا برنمی‌تابند و در حال فتنه‌گری هستند و زمانی را برای انجام این دشمنی هدر نمی‌دهند.
در پایان این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز زن از مادران و همسران شهدای شهرستان پاکدشت با اهدای لوح تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی