پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد؛
۱۴۰۲-۱۰-۱۰

برگزاری دورهمی اهالی هنر و رسانه «پهلوان قاسم» در مشهدمقدس

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، دورهمی اهالی هنر و رسانه با عنوان «پهلوان قاسم» با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مشهدمقدس برگزار می‌شود. 

به گزارش آستان نیوز، این مراسم با همکاری نهادهای مختلف و حضور 120 نفر از اهالی هنر و رسانه، یکشنبه 10 دی 1402 از ساعت 18:30 در زورخانه آستان قدس رضوی در ورزشگاه امام رضا(ع) واقع در چهارراه خیام مشهد برپا خواهد شد. 
رونمایی از تولیدات پویانمایی و تابلوهای نقاشی با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی و اجرای زنده اثر نقاشی توسط احمد منصوب هنرمند انقلابی مشهدی، از جمله برنامه‌های دورهمی پهلوان قاسم به شمار می‌آید. 
همچنین می‌توان به برنامه‌های اجرای پرده‌خوانی، حرکات باستانی و سرود «اسطوره ایران زمین» در این مراسم اشاره کرد. 
این خبر حاکی است، یکصد و شانزدهمین پاتوق فرهنگ مشهد با هدف بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به نام پهلوان قاسم مزین شده است و با برنامه‌های متنوع هنری به این مناسبت همراه خواهد بود. 
شایان ذکر است، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی علاوه بر برگزاری برنامه‌های هنری و ادبی با محوریت مکتب هنر رضوی در طول سال به ویژه ایام مناسبتی، در برپایی برنامه‌های گوناگون با سایر نهادهای کشور نیز مشارکت دارد. همچنین به همت این مؤسسه، در سال‌های گذشته آثار هنری ارزشمندی با محوریت سردار سلیمانی تولید شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی