پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۱

بازدید رئیس سازمان صداوسیما از غرفه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در نمایشگاه «رصتا»

رئیس سازمان صداوسیما با حضور در غرفه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در نمایشگاه «رصتا»، از نزدیک با امکانات و ظرفیت‌های آستان قدس رضوی در حوزه صوت و تصویر آشنا شد.

به گزارش آستان‌نیوز، دومین نمایشگاه رسانه‌های صوتی و تصویر فراگیر ایران (رصتا) صبح امروز با حضور رئیس سازمان صداوسیما در مصلی تهران گشایش یافت.
افتتاحیه این نمایشگاه که بیش از ۱۵۱ پلتفرم در آن حضور یافته‌اند، با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) همراه بود و پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما نیز غرفه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی را به عنوان اولین غرفه برای بازدید انتخاب کرد.
در این بازدید، محسن هوشمند رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ضمن معرفی ظرفیت‌های صوتی و تصویری این مرکز، به برنامه‌های مد نظر برای تقویت حضور این آستان در عرصه رسانه‌ و تعامل با مخاطبان اشاره کرد.
همچنین در جریان بازدید رئیس سازمان صداوسیما از غرفه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، ارتباط زنده تصویری با حرم مطهر امام رضا(ع) روی شبکه اینترنتی رضوی‌تی‌وی برقرار و امکانات این شبکه به نمایش گذاشته شد.
مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با شبکه اینترنتی رضوی‌تی‌وی،  اپلیکیشن موبایلی رضوان و شبکه جهانی امام رضا(ع) در دومین نمایشگاه رصتا حضور یافته و امکانات و ظرفیت‌های صوتی و تصویری خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
این نمایشگاه تا ۱۲دی ماه دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برای بازدید از غرفه آستان قدس رضوی به مصلی تهران مراجعه نمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی