پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۱

همایش «کوثر العصمه» در کربلا با مشارکت معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار می شود

به مناسبت میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) همایش «کوثر العصمه» برای سومین سال متوالی با مشارکت معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، این همایش با حضور بانوانی از قاره‌های اروپا، آمریکا، آسیا، استرالیا و بیش از  10کشور دنیا، به مدت سه روز از 11 تا 15 دیماه به میزبانی آستان مقدس امام حسین(ع) در کربلای معلا تدارک دیده شده است و نمایندگانی از آستان قدس رضوی نیز در این همایش حضور فعالی خواهند یافت.
در این همایش بانوان نخبه از سرتاسر جهان با هدف اثرگذاری در جهان اسلام دور هم جمع می‌شوند و به تعامل و شناخت یکدیگر می‌پردازند، معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی نیز با هدف برجسته‌سازی نام و نشان حضرت رضا(ع) و افزایش تعاملات و ارتباطات با آستان مقدس امام حسین(ع) در این رویداد مشارکت فعالی خواهد داشت.
فاطمه دژبرد، مدیر مرکز بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، سهیلا پیروزفر، رئیس پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی، کوشازاده مسئول واحد خواهران دانشگاه امام رضا(ع) و دکتر زمردی از مبلغین عرصه بین‌الملل، با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی به این همایش اعزام می‌شوند.
نمایندگان آستان قدس رضوی در این همایش وظیفه دارند بر اساس تخصص‌های خود، فرصت‌های متناظر را شناسایی کنند و با مدیر مرکز امور بانوان حرم امام حسین(ع) ارتباط گرفته و ضمن شناسایی نخبگان تعاملات و همکاری‌هایی مشترک را مورد بررسی قرار دهند.
برگزاری مسابقات داستان‌نویسی و شعر فصیح به زبان عربی، مسابقه هنری در جنبه‌های مختلف، خطاطی، طراحی، گرافیک ، نمایش صنایع دستی و ... با فراخوانی که اعلام شده بود، تدارک دیده شده و جوایزی در بخش‌های مختلف به برترین های این مسابقات اهدا می‌شود.
همچنین تقدیر از نویسندگان و مولفان آثار مرتبط با حضرت زهرا(س)، بازدید از فعالیت‌های مختلف آستان امام حسین(ع)، برگزاری کنگره‌های علمی با محوریت حضرت زهرا(س) و.. از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این همایش است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی