پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۱

آیین اختتامیه جشنواره «هوا عبری نمی ماند» در منطقه ۱۸ تهران برگزار شد

به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران آیین اختتامیه جشنواره «هوا عبری نمی ماند...» با حضور جمعی از مسئولان استانی و خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ مراسم اختتامیه جشنواره هوا عبری نمی ماند... با بررسی آثار شاعران حامی مردم غزه در ساختمان مختار سلیمانی منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.
سید رضا منصوری، جانشین کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸، در حاشیه این مراسم این جشنواره را فرصتی برای بزرگداشت و حمایت از مردم غزه و جبهه مقاومت دانست و اظهار کرد: در این جشنواره ۱۵۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور در موضوعات محور مقاومت اسلامی، عزم جوانان و آزادی قدس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
منصوری در ادامه از زحمات داوران برای بررسی این آثار و همچنین از شاعران آیینی استاد غفاز اردبیلی، استاد ثاقب، استاد خادم تقدیر و تشکر کرد. 
در ادامه از برگزیدگان مقام اول عاطفه آقایی از اصفهان، مقام دوم حسین عبدی از گلستان، مقام سوم مهرداد مهرابی از تهران با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.
همچنین در پایان مراسم جواد قربانی دبیر کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ با ارسال پیامی تصویری از حرم حضرت زینب (س) برای برندگان مسابقه آرزوی موفقیت کرد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی