پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با گرامیداشت سالروز تکریم مادران و همسران شهدا؛
۱۴۰۲-۱۰-۱۱

خادمیاران رضوی از خانواده شهیدان والامقام چابهاری تقدیر کردند

با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان از دو مادر شهید همزمان با گرامیداشت سالروز تکریم مادران و همسران شهدا در چابهار تقدیر شد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، در حاشیه مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام دانشگاه دریانوردی چابهار و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مدیران کانون‌های خدمت رضوی استان، بنیاد شهید، دانشگاه چابهار، خادمیاران و یاوران رضوی طی مراسمی از خانواده‌های شهدای تاسوعای چابهار شهیدان علی صیاد و سعید گرگی تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم که به همت کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان چابهار برپا شده بود، فیلم سینمایی اخت الرضا (ع) تنها ساخته درباره زندگی نامه و سفر حضرت معصومه(س) به کشورمان برای خانواده‌های مدعو و دانشجویان دانشگاه دریانوردی به نمایش گذاشته شد. 
حضور بیرق سبز رضوی در دیدار از دو مادر شهید حادثه تروریستی تاسوعای چابهار و عیادت از بیماران از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز تکریم مادران و همسران شهدا بود که به همت کانون ایثار و شهادت شهرستان صورت گرفت.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی