پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۱

گردهمایی کانون‌های خدمت تخصصی رضوی در اراک

گردهمایی کانون‌های تخصصی خدمت رضوی در حسینیه امام رضا (ع) اراک برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از استان مرکزی، ظهر روز یکشنبه و با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی اراک، معاونت کانون‌های استان و  مسئولان کانون‌های تخصصی شهرستان، نشست تخصصی در حسینیه امام رضا (ع) واقع در دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی برگزار شد.
در ابتدا محمد بخشی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی ضمن گرامیداشت هفته مقاومت و ایثار و تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به تبیین عملکرد اجرایی و ساختاری در آستان قدس رضوی، گزارش برگزاری انتخابات دبیر مجمع، انتخابات شورای هماهنگی پرداخت.
وی اذعان کرد: مهم‌ترین مطالبه در آستان قدس رضوی، مردمی سازی شبکه خادمیاری و ایجاد همدلی در بین مردم است و مسئولان کانون های خدمت رضوی باید با تلاش مضاعف بستر مناسبی برای ایجاد حال و هوای امام رضایی و همدلی در بین مردم و اعضای کانون‌ها فراهم کنند.
در ادامه علی شعبانی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اراک نیز ضمن تشرح وظایف کانون‌های تخصصی به نحوه همکاری و ارائه خدمات به کانون‌های خدمت رضوی محله‌ای، آشنایی با سامانه خادمیاران رضوی و چگونگی ثبت گزارش در سامانه پرداخت.
در خاتمه مسئولان کانون‌های تخصصی شهرستان اراک نیز ضمن معرفی و آشنایی با یکدیگر پیشنهادات و نظرات خود را بیان و به تبادل نظر پرداختند و سپس حاضرین در این نشست، میهمان سفره کریمانه اهل بیت(ع) شدند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی