پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۱

حضور آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در نمایشگاه «روایت پیشرفت» طبس

 آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در نمایشگاه «روایت پیشرفت» با رویکرد معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات آستان قدس رضوی در بزرگترین قطب فرهنگی، زیارتی و گردشگری دینی در طبس حضور پیدا کرد.

به گزارش آستان نیوز،  غرفه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در نمایشگاه «روایت پیشرفت» به منظور معرفی دستاوردها و توانمندی‌های این آستان به مناسبت دهه بصیرت برپا شد.
 این نمایشگاه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهرستان طبس، مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، جمعی از مسئولین فرهنگی و اجرایی و مردم ولایتمدار افتتاح شد، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شرکت در مراسم افتتاحیه از غرفه آستان مبارک و دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات آستان قدس رضوی در بزرگترین قطب فرهنگی، زیارتی و گردشگری دینی در منطقه بازدید کردند.
 لازم به ذکر است این نمایشگاه تا ۱۳ دی ماه صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 و بعدازظهرها از ساعت 16:30 الی 21:30 در مجموعه ورزشی آزادی طبس دایر می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی