پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۱

مشارکت ۹۵۲ هزار کد حقوقی و حقیقی در عرضه "نخریس"

پس از عرضه موفق شرکت خمیرمایه رضوی با نماد «غمایه» در تیر ماه امسال، عرضه شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان به عنوان دومین عرضه اولیه‌ی شرکت‌های زیر مجموعه آستان قدس رضوی با نماد «نخریس» روز گذشته توسط کارگزاری رضوی انجام شد.

به گزارش آستان نیوز، یکی از نکات قابل توجه در عرضه سهام شرکت نساجی و نخریسی خسروی خراسان، مشارکت بیش از ۹۵۲ هزار کد بورسی بود که از این تعداد، بالغ بر ۹۵۰ هزار کد مربوط به شخصیت‌های حقیقی است.
در این عرضه اولیه که با ۶۴۳۶۸ ریال کشف قیمت شد، ۷۲ صندوق سرمایه‌گذاری مشارکت داشتند.
نخریسی و نساجی خسروی خراسان یکی از شرکت‌های اقتصادی آستان قدس رضوی است که در سال ۱۳۱۳ با بیش از ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی در زمینی به مساحت ۶ هکتار در محل چهار راه نخریسی شهر مشهد آغاز به کار کرد. با اجرای طرح توسعه شرکت، این کارخانه در سال ۱۳۶۵ به شهر نیشابور انتقال داده و در سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۴۰۰ هزار مترمربع به طور رسمی افتتاح شد.
ظرفیت تولید نخ در حال حاضر در این شرکت، سالانه ۷۸۰۰ تن و پارچه ۱۲ میلیون متر مربع است که با راه‌اندازی طرح توسعه پیکانول در دی ماه سال جاری، ظرفیت تولید پارچه در این کارخانه به ۱۴ میلیون متر مربع در سال خواهد رسید.
این شرکت با سابقه ۹۰ ساله در صنعت نساجی توانسته است به عنوان یکی از بزرگترین و موثرترین شرکت‌های فعال در این صنعت شناخته شود که این امر نوید حضور شرکتی شاخص در بازار سرمایه را می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی