پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۲

دیدار رئیس دانشگاه رضوی با آیت‌الله رضازاده

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و جمعی از استادان دانشگاه ضمن حضور در بیت آیت‌الله رضازاده از استادان مطرح حوزه علمیه مشهد و از روسالی اسبق دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه رضوی و جمعی از استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ضمن حضور در بیت آیت‌الله رجبعلی رضازاده از علمای بزرگ خراسان، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.
در ابتدا این نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر جهانگیری پیرامون برنامه ها و فعالیت های دانشگاه علوم اسلامی رضوی پس از دوره مدیریت آیت‌الله رضازاده سخن گفت.
وی به برگزاری دروس حوزوی با قوت و حفظ ماهیت آن در دوره‌های مختلف تاکید کرد‌.
در ادامه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رضوی به بیان جزئیاتی از برنامه آموزشی  دانشگاه اعم از حوزوی و دانشگاهی پرداخت و به نظارت حوزه علمیه و وزارت علوم تحقیقات و فناوری بر آن اشاره کرد.
آیت الله رضازاده نیز ضمن تمجید از دانشگاه علوم اسلامی رضوی و استادان و طلاب و دانشجویان و نیز سطح علمی بالای آن در مشهد و کشور به بیان خاطراتی از زمان مدیریت خویش بر این نهاد علمی و فرهنگی پرداخت.
وی با اشاره برنامه تبلیغی دانشگاه در کشور به ویژه منطقه سیستان و بلوچستان در زمان مدیریت خویش، تداوم این گونه برنامه‌ها را ضروری دانست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی