پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۲

بررسی ابعاد و ظرفیت های بین المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی

مشاور بین الملل تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی از ظرفیت های این دانشگاه در زمینه تعاملات بین المللی سخن گفت.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، مشاور بین الملل تولیت آستان قدس رضوی ضمن حضور در دانشگاه رضوی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار با اشاره به فعالیت های بین الملل دانشگاه در گذشته و موقعیت فعلی آن، پیشنهاداتی برای افزایش کمی و کیفی این حوزه ارائه شد.
ضمن تاکید بر تعاملات بین المللی آستان قدس رضوی با مراکز علمی، به ظرفیت عظیم معنوی و منحصر به فرد امام رضا عليه السلام اشاره شد که سبب شور و شوق همه علاقمندان به ارتباط گیری با این نهاد علمی و فرهنگی می شود.
تاکید بر ویژگی منحصر به فرد حوزوی و دانشگاهی بودن دانشگاه علوم اسلامی رضوی به عنوان مزیتی در تعاملات بین المللی و ارتباط با دانشگاه های کشورهای اسلامی به ویژه مراکز علمی منتسب به اعتاب مقدسه نیز مورد اشاره قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی