پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۲

کتاب «به امید دیدار»؛ اثر جدید به نشر در تهران نقد و بررسی می شود  

از سوی انتشارات به‌نشر، نشست نقد و بررسی کتاب «به امید دیدار» فردا در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، این نشست ادبی روز چهارشنبه ساعت ۱۶ با محوریت جدیدترین رمان زندگی حضرت فاطمه(س) کتاب «به امید دیدار» در فروشگاه کتاب انتشارات به‌نشر در تهران واقع در خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران میزبان حضور علاقه‌مندان به علم و فرهنگ است.

در این نشست مریم شـریف رضویان (نویسنده کتاب) حضور دارد و سعید طاووسی مسرور، کامران پارسی‌نژاد و احمد شاکری در مقام کارشناس و منتقد ادبی، به نقد و معرفی کتاب می‌پردازند.

کتاب «به امید دیدار» به نویسندگی مریم شریف رضویان اثری از انتشارات به‌نشر در موضوع زندگی حضرت زهرا(س) است که با نگاهی جامعه‌شناسانه به بررسی جایگاه متعالی زن در اسلام می‌پردازد.

 نویسنده اثر ابتدا با انتخابی هوشمندانه شخصیت اصلی داستانش را «اشواق» زنی بادیه نشین و بت پرست قرار داده که در سال‌های آغازین حضور پیامبر (ص) در یثرب، از نزدیک شاهد فرازهای مهم زندگی صدیقه طاهره (س) بوده و وجود مطهر آن بزرگوار را همچون چراغ راهی پیش روی خود برای عبور از گمراهی به هدایت می‌بیند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی