پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۲

حضور خادمیاران رسانه رضوی استان تهران در دومین نمایشگاه «رصتا»

خادمیاران رضوی رسانه به منظور ارائه محتواها و تولیدات خبری خود در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران حضور یافتند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، خادمیاران رسانه و فضای مجازی رضوی استان تهران به منظور تولید خبر، کلیپ و محتوا برای شبکه‌های مجازی طبق هماهنگی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در نمایشگاه رصتا حضور یافتند.
احمد زمردی مسئول رسانه و فضای مجازی کانون‌های خدمت رضوی استان تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع رسانه و رسالت ترویج فرهنگ ائمه اطهار به ویژه امام رئوف (ع)، پیرو هماهنگی با مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس تیمی از خادمیاران برای تولید خبر، محتوا برای شبکه‌های اجتماعی و تیزر نمایشگاهی در کنار سایر رسانه‌ها برای پوشش خبری و تصویری در این نمایشگاه مستقر شدند.
زمردی گفت: تاکنون چندین محتوای خبری و پوشش رسانه‌ای از جمله تولید تیزر بازدید رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی از غرفه آستان قدس تولید شده است.
زمردی اضافه کرد: به منظور ایجاد همکاری برای پوشش برنامه‌ها با محتوای رضوی در استان تهران با معاونت فضای مجازی سازمان صداو سیما ارتباط برقرار شده است.
در روز نخست، دومین نمایشگاه رصتا کار خود را با بازدید رئیس سازمان صدا و سیما از غرفه آستان قدس رضوی و پخش صلوات خاصه امام رضاعلیه السلام و ارتباط مستقیم با حرم مطهری رضوی آغاز کرد.
این نمایشگاه به مدت سه روز از تاریخ ۱۰ تا ۱۲دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰تا۱۸ در مصلی تهران ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی