پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۲

دور جدید‍ جلسات مجمع کانون‌های اجتماعی قم آغاز شد

مجمع کانون‌های اجتماعی با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم و اعضای مجمع استانی با موضوع «ساختار سازمانی» برگزار شد.

 به گزارش آستان نیوز از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های خدمت رضوی در این مجمع که روز پنجشنبه هفتم دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد گفت: «شبکه خدمت رضوی» صرفا یک شعار نیست بلکه باید به معنای حقیقی همکاری، تعامل، اخوت و برادری و اقدام مشترک برای خدمت به محبین حضرت رضا(ع) محور فعالیت‌ها قرار گیرد.
سپس محمد حامد متوسل، جانشین مدیر کانون‌های خدمت رضوی با معرفی دبیران، مسئول کانون‌های تخصصی اجتماعی و واحدهای ستادی به بیان دستورالعمل‌ها و ساختارها پرداخت.
در ادامه روح الله خبازی علوی مسئول کمیته پایش و نظارت مومنانه در این نشست به اهمیت کار این کمیته پرداخت و گفت: واحد پایش و نظارت مومنانه ساز و کار خود را با رویکرد جدید با سه محور اساسی صیانت از خادمیاران، پیشگیری و همفکری و هماهنگی با مدیریت خادمیاری در جهت اصلاح امور از سرگرفته است.
سپس اعضا جلسه، پس از استماع نقطه نظرات و پیشنهادات دبیران استانی، پیرامون ساختار، به بحث و تبادل نظر پرداختند و کانون‌های استانی، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
در پایان مقرر گردید دبیران و مسئولان کانون‌ها علاوه بر فراگیری دوره‌های آموزشی بیش از پیش با هم افزایی و تعامل با یکدیگر پیگیر خدمت رسانی به محرومان و نیارمندان باشند تا کانون‌ها بتوانند به اهداف مطلوب خود، که همان خدمت خالصانه است دست یابند. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی