پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون ایثار و شهادت جیرفت؛
۱۴۰۲-۱۰-۰۹

مراسم تکریم فرزندان شهدا برگزار شد

مراسم تجلیل از ۲۲۰ نفر فرزند شهید به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی جیرفت با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس و مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم، امام جمعه جیرفت در این مراسم فرزندان شهدا را مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: فرزندان شهدا می‌توانند همانند پدرانشان که قدرت‌ساز جنگ سخت بودند قدرت‌ساز جنگ نرم باشند.

کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان در حاشیه این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا ابراز کرد: حضور فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در جامعه همواره سبب خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و موجب تثبیت ریشه‌های انقلاب و تداوم و مطرح شدن نام ایران در جهان به دلیل ایستادگی و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌شود.

پیرنیا حضور در جمع فرزندان شهدا را توفیق برشمرد و گفت: تکریم خانواده معظم شهدا از اولویت‌های کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان است.

در پایان مراسم نیز از فرزندان شهدا با اهدای لوح یادبود و هدایایی تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی