پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی:
۱۴۰۲-۱۰-۱۲

سرگذشت‌پژوهی شهدا در دستور کار خادمیاران است

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌ جنوبی گفت: سرگذشت‌پژوهی شهدا در دستور کار کانون‌های خادمیاری است و باید سیره زندگی و خصوصیات شهدا در سطح محلات برجسته و شناسانده شوند.

به گزارش آستان‌ نیوز از خراسان جنوبی، محمدعلی ابراهیمی شامگاه دوشنبه(۱۱ دی) در مراسم تقدیر از مادران و همسران شهدا که در مسجد امام هادی(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف خادمیاران رضوی در کانون ایثار و شهادت است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌ جنوبی با اشاره به بصیرت و ولایت‌مداری شهدا بیان کرد: امروز وظیفه تک‌تک ما در جهاد تبیین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب است.

ابراهیمی با بیان اهمیت سرکشی از خانواده شهدا ادامه داد: رزمندگان ما طی هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کردند و از جان خود گذشتند. لذا امروز وظیفه ما ترویج این فرهنگ است.

وی بر لزوم شناسایی شهدا در سطح محلات تأکید کرد و گفت: سرگذشت‌پژوهی شهدا در دستور کار است و باید سیره زندگی و خصوصیات شهدا در سطح محلات برجسته و شناسانده شوند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه امروزه حمایت و دفاع ما از اصل انقلاب اسلامی است، ادامه داد: کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی از کانون‌های فعال است و خادمیاران باید سرگذشت‌پژوهی حداقل هشت شهید را برای دومین کنگره ۲ هزار شهید استان که در سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود، انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی بیرجند ۱۰۸ خادمیار و یاور رضوی فعالیت دارند.

ابراهیمی با تأکید بر ظرفیت کانون ایثار و شهادت در استان گفت: مشکلات درمانی خانواده‌های شهدا هم باید در دستور کار قرار گیرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌ جنوبی با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات امسال افزود: باید در جامعه امروزی دوست و دشمن را به درستی بشناسیم و با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر فتنه و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی