پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۲

دور جدید‍ جلسات تخصصی کانون‌های اجتماعی قم آغاز شد

نشست تخصصی کانون‌های اجتماعی روز پنجشنبه مورخ هفتم دی ماه ۱۴۰۲ در حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم و دبیران استانی با موضوع «ساختار سازمانی» برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های خدمت رضوی ضمن تشکر و یادآوری نکته مهم «شبکه خدمت رضوی» متذکر شد: این شبکه صرفا شعار نیست و باید به معنای حقیقی همکاری، تعامل، اخوت و برادری و اقدام مشترک برای خدمت به محبین حضرت رضا علیه‌السلام محور فعالیت‌ها باشد.

سپس محمد حامد متوسل جانشین مدیر کانون‌های خدمت رضوی با معرفی دبیران، مسئول کانون‌های تخصصی اجتماعی و واحدهای ستادی، بیان دستورالعمل‌ها و ساختار، دور جدیدِ نشست‌های تخصصی را آغاز کرد. 

در ادامه اعضای جلسه، پس از شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات دبیران استانی، پیرامون ساختار، به بحث و تبادل نظر پرداختند و به طور مفصل کانون‌های استانی، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح و ارائه نمودند. 

شایان ذکر است روح‌الله خبازی علوی مسئول کمیته پایش و نظارت مؤمنانه در این نشست به اهمیت کار این کمیته پرداخت و گفت: واحد پایش و نظارت مؤمنانه سازو کار خود را با رویکرد جدید با سه محور اساسی صیانت از خادمیاران، پیشگیری و همفکری و هماهنگی با مدیریت خادمیاری در جهت اصلاح امور از سرگرفته است. 

 در ادامه، فایل آموزشی سامانه و نحوه گزارش‌گیری و ثبت گزارشات توسط مرضیه محبی سررابط ستادی معاونت خادمیاری در امور کانون‌های اجتماعی، ارائه شد و حاضرین در خصوص ارتقا مباحث آموزشی خادمیاران اجماع نظر داشتند.

در پایان مقرر گردید دبیران و مسئولین کانون‌ها علاوه بر فراگیری دوره‌های آموزشی بیش از پیش با هم‌افزایی و تعامل با یکدیگر پیگیر خدمت‌رسانی به محرومان و نیارمندان باشند تا کانون‌ها بتوانند به اهداف مطلوب خود، که همان خدمت خالصانه رضوی است دست یابند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی