پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۲

سفیران امام مهربانی به زائران سردار دل‌ها در گلزار شهدای کرمان خدمت‌‌رسانی می‌کنند

سفیران امام مهربانی در موکب‌های شهید بروجردی و نورالائمه شهرستان بروجرد در حال خدمت‌رسانی به زائران در دیار شهید سلیمانی هستند.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، همزمان با چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در مراسمی با حضور امام جمعه بروجرد، معاون استاندار لرستان، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و پیش‌کسوتان جهاد و شهادت، مراسم بدرقه موکب‌های شهید بروجردی و نورالائمه به دیار حاج قاسم سلیمانی با همکاری کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بروجرد برگزار شد.

حسین نصراللهی در سخنانی اظهار داشت: امسال، روز شهادت سردار سلیمانی با ولادت حضرت زهرا(س) و ولادت حضرت امام(ره)‌ همزمان شده است. در این راستا خادمیاران و یاوران رضوی از کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بروجرد با اراده و ایمان، جهت خدمت‌رسانی به زائران و دوستداران سردار دل‌ها، در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، عازم کرمان شدند.

وی افزود: خادمیاران و یاوران رضوی در گلزار شهدای کرمان اقدام به برپایی موکب‌های شهید بروجردی و نورالائمه کرده‌اند و در حال حاضر در حال خدمت‌‌رسانی به زائران هستند.

نصراللهی ادامه داد: کانون‌های خدمت رضوی بروجرد با برپایی این موکب‌ها به مدت ۵ روز با پخت روزانه ۳ هزار پرس غذای گرم از زائران پذیرایی می‌کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد گفت: حضور خادمیاران و یاوران رضوی، نشان از وحدت و همدلی آنان با جامعه در گرامی‌داشت شخصیت بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای بزرگوار دارد و نمایانگر تعهد آنان با اراده و اهداف مقدس انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: امروز با گذشت چهار سال از جنایت بزرگ رئیس‌جمهور منفور و پلید آمریکا در به شهادت رساندن سردار دل‌ها همچنان شاهد پدیدار شدن ابعاد نوینی از نفوذ یاد و نام و اندیشه و آرمان‌های بلند آن شهید گرانقدر در منطقه هستیم. چرا که این شهید عزیز نماد امید، اعتماد به نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی