پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۳

ارائه تخفیفات ویژه فروشگاه‌های رضوی همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)

با فرا رسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، شرکت سامان بازار رضوی به منظور رفاه حال زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، از امروز تا بیست و سوم دی ماه ولادت پنجمین پیشوای شیعیان حضرت امام محمد باقر(ع)، تمام محصولات عرضه شده در فروشگاه‌های رضوی را با تخفیفات ویژه ارائه می‌کند.

سرپرست شرکت سامان بازار رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: زائران و شهروندان مشهدی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های رضوی در اطراف حرم مطهر رضوی واقع در باب الجواد، خیابان‌های نواب و طبرسی از این تخفیفات بهره‌مند شوند.
مهدی نظرزاده اظهار کرد: این شرکت یکی از زیر مجموعه‌های بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که به عنوان نقطه اتصال زنجیره تولید و تامین به مصرف‌کننده عمده و خرد شکل گرفته است.
او حمایت از مصرف‌کننده خرد با اولویت خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) را یکی از مهم‌ترین اهداف ایجاد فروشگاه‌های رضوی در اطراف حرم مطهر رضوی عنوان کرد.
سرپرست شرکت سامان بازار رضوی ادامه داد: شکل گیری این فروشگاه‌ها نه تنها زمینه عرضه خدمات و محصولات تولید شده در شرکت‌های آستان قدس رضوی را فراهم آورده است، بلکه گامی برای تحقق شعار حمایت از تولید و مهار تورم به شمار می‌رود.

گفتنی است، شرکت سامان بازار رضوی در سال ۱۳۹۹ با ادغام شرکت‌های شبکه بازار رضوی و فرآورده‌های غذایی رضوی و با هدف تامین مواد اولیه شرکت‌های آستان قدس رضوی شکل گرفت تا با ایجاد هم‌افزایی و راهبری زنجیره تولید، بتواند گامی ارزشمند در راستای بهبود فرآیند اقتصادی شرکت‌های اقتصادی رضوی بردارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی