پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سالروز ولادت با سعادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه(س) انجام شد،
۱۴۰۲-۱۰-۱۳

میزبانی میقات الرضا از همایش «زن ایرانی، نسل سلیمانی» 

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) میزبان همایش «زن ایرانی، نسل سلیمانی» ویژه بانوان شد.

به گزارش آستان نیوز، همایش «زن ایرانی، نسل سلیمانی» به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و گرامیداشت مقام مادر ویژه بانوان خادم و فراگیران کلاس‌های حفظ قرآن کریم آستان مبارک همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمدی مدیرعامل موسسه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) در تالار همایش‌های میقات الرضا برگزار شد.
 حجت الاسلام و المسلمین احمدی در این همایش اظهار کرد: در کشورهای غربی از زنان برای سود و صرفه اقتصادی استفاده و تلاش می‌کنند با شعارهای فمینیسمی در ارائه کالاها از زنان سوء استفاده شود در صورتی که نگاه دین مبین اسلام به زن آنقدر ارزشمند است که اگر زنان دنیا این مبانی را بدانند بی‌شک شیفته این مکتب خواهند شد.
وی در بخش دیگر سخنانش گفت: طبق روایات و شواهد تاریخی حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) یکی از سرداران مقاومت هستند که در راه ولایت جان خودشان را فدا کردند.
حجت الاسلام احمدی افزود: شأن و منزلت حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بسیار بالاست و ما می‌توانیم همه حوائج مادی و معنوی خودمان را از این حضرت بخواهیم.
 پخش کلیپ بیانات مقام معظم رهبری درباره جایگاه زن در اسلام، مولودی خوانی کربلایی مجتبی مرادی مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) و اهدای هدیه فرهنگی به بانوان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی