پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) انجام شد
۱۴۰۲-۱۰-۱۴

تجلیل از بانوان خادمیار اراکی در حسینیه امام رضا(ع)

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی از بانوان خادمیار فعال ستادی استان مرکزی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آستان نیوز از استان مرکزی، در این مراسم که ظهر امروز با کرسی تلاوت رضوی و صلوات خاصه آغاز شد، محمدبخشی مدیر کانون‌های خدمت رضوی، ضمن تبریک روز زن به بانوان خادمیار به بیان خاطره‌ای از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و بیان رفتار محبت آمیز و همیشگی این شهید عزیز با مدافعین حرم پرداخت.
در ادامه حجت الاسلام حسینی‌پور نیز به بیان جایگاه والای حضرت زهرا (س) و ارزش زن به ویژه مادران و همسران شهدا پرداخت و اذعان کرد: حضرت فاطمه سلام الله علیها قرآن ناطق و الگویی برای همه مسلمانان به ویژه زنان است و دلیل برتری حضرت زهرا(س) بر عالمیان ایمان و اعتقاد ایشان است.
در ادامه مدیحه سرایی حاج مجتبی تاجیانی در مدح اُمّ ابیها زینت بخش این محفل شد و سپس از بانوان خادمیار ستادی و بانوان مسئول کانون‌های تخصصی و محله‌ای حاضر در مراسم تجلیل به عمل آمد و هدایای تبرکی به ایشان تقدیم شد.
در خاتمه برای تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه، دعای فرج همخوانی شد و حاضرین میهمان سفره کریمانه اهل بیت علیهم السلام شدند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی