پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۶

سومین همایش کشوری کانون‌های مشاوره و مددکاری در مشهد برگزار شد

جلسه ستادی دبیران کانون‌های تخصصی مشاوره و مددکاری بنیاد کرامت رضوی کشور با حضور دبیران کانون تخصصی مشاوره و مددکاری ۳۱ استان کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، در این جلسه که مدیر مرکز جامع مشاوره و مددکاری دکتر آذریان و همچنین روسای ادارات مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی احسان مهدوی و مصطفی یعقوبی حضور داشتند، مطالبی از آخرین وضعیت قوانین، آمارها و تاکید بر انجام صحیح ورود اطلاعات، بارگذاری مستندات بیان شد.
رضا آذریان به مدل‌های قابل اجرا در مراکز مشاوره در بکارگیری افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد و داشتن عضویت در سازمان نظام روان شناسی به عنوان حداقلی در ارائه خدمات مشاوره اشاره کرد.
وی همچنین از پیشرفت ۸۴ درصدی راه اندازی کلینیک مجازی، کلینیک همیار مرکز و ایجاد دوره‌های طرح مربی‌گری روش‌مند و رعایت سلسله مراتبی در کانون‌های تخصصی مشاوره و مددکاری کشور خبر داد.
در ادامه احسان مهدوی رئیس اداره مرکز خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس گفت: باید به موقعیت تخصصی، جایگاه سازمانی، مطالبات از دبیر استانی و منطقه‌ای و چارت سازمانی معاونت اجتماعی توجه شود و دبیران مشاوره، حتما ماهی یک خدمت در جهت ایجاد و توسعه کانون تخصصی علاوه بر مناطق شهری و بازدید میدانی، در شهرستان‌های استان مربوطه خود نیز انجام دهند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی