پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۶

عضویت 550 نفر در فرهنگسرای امام رضا (ع) شهرستان سرخس طی 3 ماه

رئیس فرهنگسرا و کتابخانه امام رضا(ع) شهرستان سرخس از عضویت 550 نفر طی 3 ماه فصل پاییز در کتابخانه این فرهنگسرا خبر داد. 

به گزارش آستان نیوز، جواد صادقی فر، ارائه خدمات به بیش از سه هزار و 800 مراجعه کننده و یکهزار بازدید کننده را از دیگر اقدامات صورت در این فرهنگسرا طی این مدت عنوان کرد. 
وی افزود: طی مدت 3 ماهه فصل پاییز این فرهنگسرا با برگزاری 40زنگ کتاب حضوری  و 10 زنگ کتاب مجازی،20 مسابقه کتابخوانی و جلسات خوانش کتاب در راستای علاقه مندی اقشار مختلف شهرستان به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاش داشته است. 
صادقی فر همچنین برگزاری 25 نمایشگاه کتاب با موضوع مناسبت های ملی و مذهبی، همایش نخبگان و منتفذین اهل سنت، جلسات چهارشنبه های امام رضایی توسط خادمیاران،  جلسات مهارت فرزند پروری و ارتباط با همسر با حضور کارشناسان و مشاوران متخصص خانواده را بخش دیگری از اقدامات انجام شده از سوی فرهنگسرا برشمرد. 
شایان ذکر است فرهنگسرا و کتابخانه امام رضا(ع) سرخس سال 1389 در مساحتی بالغ بر هشت هزار متر مربع و با زير بناي دو هزار و 600 متر مربع افتتاح شد و طی این مدت مردم این شهرستان از خدمات متنوع فرهنگی آن بهره مند هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی