پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۴

ویژه برنامه محفل قرآنی ام ابیها به مناسبت روز مادر و سالروز مقاومت در قم

سیزدهم دی ماه محفل قرآنی ام ابیها(خواهران) به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و امام خمینی(ره) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه علیها السلام با حضور دانشجویان و خادمیاران رضوی قم برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان به بیان شخصیت فاطمه زهرا علیها السلام پرداخت و میلاد با سعادت حضرت صدیقه کبری و ولادت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را به تمامی خادمیاران، به‌خصوص بانوان و همسران خادمیاران رضوی تبریک گفت.

وی با تاکید بر لزوم عمل به سیره صدیقه کبری در ولایتمداری و زمان‌شناسی برای بانوان تصربح کرد: امروز کشور ما در موضوع جمعیت به فرزندآوری نیاز دارد تا با مشکل پیری جمعیت مواجه نشود. 

حجت‌الاسلام تکیه‌ای بیان کرد: مادران بصیر و ولایتمداری که با زمان‌شناسی و عمل به وظیفه دینی و اجتماعی خود به پیروی از مقام معظم رهبری در عرصه فرزندآوری، آینده جامعه را می‌سازند، جای تقدیر دارد.

در ادامه این ویژه برنامه الهام چرخنده از بازیگران سینما و تئاتر که سبک زندگی اسلامی را برای خود برگزیده است گفت: در تمام مراحل هدایت زندگی‌ام کوشیدم، تا مادری افتخارآفرین برای جامعه باشم و در این راه الگویی بهتر از فاطمه زهرا و زینب کبری سلام الله علیها پیدا نکردم.

وی حجاب و پوشش اسلامی را مایه عاقبت به‌خیری بانوان دانست و افزود: بانوان مومن می‌دانند حجاب اسلامی در اجتماع برای آن‌ها چه حلاوتی دارد چون پوشش اسلامی و حفظ حجاب در اجتماع از دستورات خداوند است که در قرآن کریم به آن پرداخته شده است.  

گفتنی است پخش کلیپ بیانات مقام معظم رهبری درباره مقام زن، تجلیل از فعالان قرآنی و مسابقه نماهنگ قرآنی، اجرای گروه سرود خورشید هشتم و گروه تواشیح حرم کریمه اهل بیت علیها السلام و تقدیر از بانوان قرآنی با اهدای جوایز از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی