پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۷

شمیم رضوی با اجرای طرح «خادم الامام» در زاغمرز بهشهر پیچید

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران از اجرای پویش «خادم الامام» برپایی میز خدمت در دهستان میانکاله بهشهر خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران محمداسماعیل امام‌زاده گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و نیز پاس‌داشت یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی پویش خادم‌الامام از نهم تا نوزدهم دی ماه در استان در حال برگزاری است که گروه‌های مختلف جهادی با حضور در منطقه دهستان میانکاله زاغمرز بهشهر به ارائه خدمات در بخش‌های مختلف می‌پردازند. 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران یادآور شد: در این طرح کانون‌های گروه‌های جهادی و فرهنگی، بهداشت و سلامت و درمان و مشاوره حقوقی و خانواده، کتاب و کتابخوانی فعالیت دارند.

امام‌زاده خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از هزار نفر از ساکنین روستاهای اطراف دهستان میانکاله با حضور ۱۰۰ خادمیار رضوی ستاد استان، شهرستان بهشهر و کانون خدمت رضوی زاغمرز خدمات دریافت می‌کنند.

وی افزود: این خدمات در قالب خدمات پزشکی در بخش‌ بیماری‌های عفونی، زنان، دندان‌پزشکی، کودک، قلب مشاوره و مددکاری، چای‌خانه، خدمات اجتماعی و  نیز نقاشی کودکان و دل‌نوشته‌های طرح مسابقات فرهنگی دلدادگی به امام رئوف برای کودکان است.

وی به برنامه‌های جانبی میز خدمت خادمیاران رضوی اشاره کرد و گفت: عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شاهد، شرکت در صفوف نمازجمعه، اجرای سرود امام رضایی از جمله برنامه‌های خادمیاران در این طرح است.

امام‌زاده با اشاره به اینکه در اجرای این طرح معاونت فرهنگی و خدمات اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های خادمیاران رضوی از کانون‌های فرهنگی، کتاب و کتابخوانی، بهداشت و درمان، ایثار و شهادت، فضای مجازی خبر و رسانه مشارکت دارند خاطرنشان کرد: هدف، نشر فرهنگ امام مهربانی‌ها، رفع محرومیت‌ها و ارائه خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب است که امیدواریم مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد.

شایان ذکر است مازندران بیش از ۱۶ هزار خادمیار دارد که در بیش از هشتصد کانون در ۲۲ شهرستان خدمت امام رضایی ارائه می‌دهند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی