پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: 
۱۴۰۲-۱۰-۱۷

خدمت، اولویت نخست در آستان قدس رضوی است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم دریافت حکم خود اظهار کرد: خدمت به مردم اولویت نخست در این آستان مقدس است.

به گزارش آستان‌نیوز، مراسم تکریم و معارفه قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد مقدس و جمعی دیگر از مسئولان شهری و استانی در حرم مطهر رضوی برگزار و ضمن تقدیر از مالک رحمتی قائم مقام پیشین، مصطفی فیضی به عنوان قائم مقام جدید تولیت این آستان مقدس منصوب شد.
 

همه آستان، پای کار حرم
فیضی در این مراسم صحبت‌های خود را با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان آغاز کرد و گفت: این حوادث مسئولیت ما را در انجام ماموریت‌هایمان مضاعف می‌کند و امیدواریم بتوانیم وظیفه خودمان را نسبت به این خون‌های ریخته شده انجام دهیم.
مصطفی فیضی، در ادامه از تلاش‌های قائم مقام پیشین تولیت آستان قدس رضوی طی مدت مسئولیت در این آستان تقدیر کرد و افزود: از همه خدمات شبانه روزی جناب رحمتی و همچنین از تولیت معزز به لحاظ اعتمادی که تا امروز به بنده داشتند و شرایط خدمت را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می‌کنم. 
وی گفت: اگر فعالیت و کاری به ثمر می‌نشیند بجز همدلی و حضور عاشقانه در آستان قدس رضوی نیست، در این مجموعه زمان، ساعت و مکان در دستور کار نیست بلکه تنها خدمت در اولویت است.
فیضی تصریح کرد: آستان قدس رضوی افتخار دارد در این دوره از فعالیت همه آستان را پای کار حرم بیاورد، ضمن آنکه هیچ فعالیتی در هیچ بخشی محدود نشده بلکه در همه حوزه ها رشد فعالیت را شاهد هستیم‌.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: امروز فعالیت‌ها و خدمات در بخش‌های مختلف حرم مطهر رضوی با الطاف و عنایات حضرت و مدیریت تولیت و همچنین پیگیری شبانه روزی همه همکاران قابل قیاس با سالهای گذشته نیست. 
وی ادامه داد: از همه کسانی که طی این سالها برای توسعه و آبادانی این حریم تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدواریم با استمرار این فعالیت‌ها بیش از پیش در خدمت این آستان باشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی