پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان خبر داد؛
۱۴۰۲-۱۰-۱۷

رشد ۴۰۰ درصدی ارائه خدمات حقوقی خادمیاران رضوی به مردم

معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان، با اشاره به افتتاح کانون تخصصی حقوق در اصفهان از رشد۴۰۰ درصدی در ارائه خدمات حقوقی به مردم خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، محمد حسین امامی، معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان، در مراسم افتتاحیه رسمی کانون تخصصی خدمت رضوی حقوق اصفهان، ضمن قدردانی از خادمیاران و یاوران رضوی اظهار کرد: این نعمتی که شامل حال ما خادمیاران شده تا خدمتگزار مردم باشیم موهبتی الهی است که می‌توانیم به زائران و دیگر مردم خدمت کنیم.
وی گفت: ۲۳ دفتر نمایندگی در شهرستان‌های استان اصفهان فعال شده‌اند که ۱۱ هزار خادم در این کانون‌ها مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند و در سامانه خادمیاری بیش از ۱۰۵ هزار خدمت ثبت شده که در مدت مشابه رشد ۲۰ درصدی داشته است.
امامی با بیان اینکه ۱۸۵ نفر خادمیار حقوقی داریم که از این تعداد۱۴۰ نفر در مرکز استان و بقیه در شهرستان‌های استان اصفهان فعالیت می‌کنند از رشد۴۰۰ درصدی در ارائه خدمات حقوقی به مردم خبر داد و گفت: تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم و باید بیش از این‌ها خدمت داشته باشیم.
وی در ادامه از تشکیل هیئت صلح و سازش به همت بهرامی و زیبای فرد یاد کرد و گفت: محل این هیئت مشخص و پایه‌گذاری شده و برنامه‌ریزی و ساختار آنها بر عهده کانون تخصصی حقوقی است.
معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان با اشاره به برکات و مزیت‌های صلح و سازش و نتایج مثبتی که به همراه داشته گفت: به برکت امام رضا(ع) و خادمیاران این عرصه راهگشای پرونده‌های زیادی بوده است.
وی اضافه کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم خدمتی که شایسته بارگاه منور رضوی است انجام دهیم و مهربانی و خدمت به مردم را راهکاری برای پیشبرد اهداف امام رضایی در نظر داشته باشیم.
گفتنی است، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام جعفری رئیس دادگستری اصفهان و مصطفی حجه فروش، مدیر دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی اصفهان و بابایی مدیر کل زندان‌های استان اصفهان و برخی دیگر از اساتید کانون تخصصی حقوق با نام شهید مرتضایی و با حضور پدر این شهید والامقام برگزار شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی