پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی قم خبر داد:
۱۴۰۲-۱۰-۱۷

توزیع گوشت گرم میان ۲۵۰ خانواده کم‌برخوردار در قم

مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی شهرستان قم گفت: به همت کانون‌های خدمت رضوی استان قم، ۲۵۰ بسته گوشت گرم به ارزش بیش از 170 میلیون ریال میان خانواده‌های کم‌برخوردار و احسان‌پذیر قم توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، علی آزاد فلاح مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی شهرستان قم تصریح کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و با حمایت آستان قدس رضوی، خیرین و خادمیاران این کانون، به منظور حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت، تعداد ۱۰ راس گوسفند به ارزش ریالی بیش از 700 میلیون ریال خریداری و در قالب ۲۵۰ بسته گوشت گرم توسط خادمیاران خواهر بین خانواده‌های احسان‌پذیر در مناطق مختلف شهر قم توزیع شد.
وی افزود: خانواده‌های احسان‌پذیر، در طرح‌ نامه‌های امام رضایی شناسایی شده و یا جزء خانواده‌های ایتام هستند و بخش دیگری از خانواده‌ها از میان افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، خیریه‌ها و کانون‌های محله‌ای از خدمات نذر و وقف این کانون برخوردار شدند.
مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی شهرستان قم بیان کرد:  برای جذب احسان خیرین و واقفین برای حمایت از خانواده‌های نیازمند از آمادگی کامل برخوردار هستیم.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی