پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با مشارکت اداره اعتاب معاونت امور بین الملل آستان قدس رضوی، 
۱۴۰۲-۱۰-۱۸

سومین همایش «کوثر العصمه» با همکاری آستان قدس رضوی در کربلای معلی برگزار شد

با مشارکت معاونت اداره اعتاب معاونت امور بین الملل آستان قدس رضوی ، سومین دوره از جشنواره "کوثر العصمه" در کربلا برگزار شد.

به‌گزارش آستان نیوز، اختتامیه این جشنواره که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور بانوانی از قاره های اروپا، آفریقا، آسیا و استرالیا و بیش از ۱۰ کشور در آستان مقدس امام حسین(ع) تدارک دیده شده بود، روز گذشته برگزار شد.
معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی نیز با هدف برجسته‌سازی نام و نشان حضرت رضا(ع) و افزایش تعاملات و ارتباطات با عتبه علوی در این رویداد مشارکت فعالی در این جشنواره داشت و در همین راستا، فاطمه دژبرد، مدیر مرکز بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، سهیلا پیروزفر، رئیس پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی، سیده فاطمه کوشازاده، مسئول واحد خواهران دانشگاه امام رضا(ع) و دکتر زمردی از مبلغین عرصه بین‌الملل، به این جشنواره اعزام شدند.
این جشنواره  بین‌المللی با شعار "فاطمه زهرا(س) منبع حکمت و سراج رحمت" از ۱۲ تا ۱۷ دی ماه طی ۶ روز برگزار شد و آیین افتتاحیه این همایش در صحن حرم امام حسن(ع) همراه با بازدید از نمایشگاه فنی و هنری در صحن حضرت زینب(س) تدارک دیده شده بود.
در سالن اجتماعات هتل حمید کربلا جلسه معارفه‌ای با حضور تعدادی از بانوان از موسسات مربوطه برگزار  شد و حاضران در این جلسه به  معرفی فعالیت‌های مجموعه‌های خود پرداختند. همچنین ویژه برنامه "جامعه الزهرا" که در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و هنری اعم از خطاطی و نقاشی تدارک دیده شده بود، شرکت‌کنندگان به  معرفی فعالیت های خود پرداختند.
ویژه برنامه شب های قرآنی در حرم امام حسین(ع)  و دیدار با ام سجاد رئیس دانشگاه جامعه الزهرا، تقدیر از نویسندگان مقامات برتر و سخنرانی، ارائه مقالات و پرسش و پاسخ، جلسه مناظره، مراسم جشن و برنامه‌هایی همچون اجرای تئاتر، تواشیح و  اهدای هدایا از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در ادامه این جشنواره بود.
علاوه بر شرکت در جشنواره، دیدار با رییس دانشگاه الزهرا(س) و همچنین مدیر بخش بانوان حرم امام‌حسین(ع) و برگزار کننده جشنواره از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
شایان ذکر است، آیین اختتامیه این جشنواره نیز ۱۷ دی ماه در نجف اشرف برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی