پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۹

«زن و خانواده» محور بیست و یکمین پیش نشست ملی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)

بیست و یکمین پیش نشست ملی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع)  با محور «زن و خانواده» برگزار می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، این پیش نشست با مشارکت دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان و مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با موضوع «عدالت، زن و خانواده در تعالیم تمدنی امام رضا(ع) تدارک دیده شده است.
«عدالت در خانواده در تعالیم رضوی» موضوعی است که دکتر عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به تبیین آن می‌پردازد و دکتر فریبا علاسوند، عضو هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده نیز با موضوع «خلاءهای نظری و عملی نظریه پردازی اسلامی عدالت با تاکید بر مسایل زن و خانواده» به ایراد سخن می‌پردازد.
دیگر ارائه دهنده این پیش نشست دکتر فهیمه فرهمندپور، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز به تبیین «الزامات و اقتضائات نگاه تمدنی به عدالت در مسائل زنان و خانواده با تاکید بر تعالیم رضوی» می‌پردازد.
بیست و یکمین پیش نشست ملی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) شنبه 23 دیماه از ساعت 8 تا 11:30 در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، تدارک دیده شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی