پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری:
۱۴۰۲-۱۰-۲۰

مردم منطقه از تحولات تبدیل سرخس به منطقه آزاد منتفع خواهند شد

معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری گفت: با اقدامات جامعی که در سطح حاکمیت و دولت برای تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد صورت گرفت، مردم از انتفاع آن بهره‌مند خواهند شد. 

به گزارش آستان نیوز سید امیرحسین مدنی در  سفر یک روزه به شهرستان سرخس در جلسه شورای اداری شهرستان سرخس اظهار کرد: با شرایط و تسهیلاتی که به دنبال تصویب منطقه ویژه اقتصادی سرخس به عنوان منطقه آزاد رقم خواهد خورد، این بخش را دچار تحول خواهیم کرد.
او با تاکید بر حفظ منافع مردم سرخس در این اقدام خاطرنشان کرد: تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد، سال‌ها دغدغه و انتظار مردم بوده است که در این دولت و با اقداماتی که به صورت جامع در سطح حاکمیت و دولت صورت گرفت، مصوب شد.
معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری، بازدید از سند پیشرفت منطقه‌ای سرخس و تبیین جهاد سازندگی در این شهرستان را یکی از اهداف این سفر عنوان کرد.
او ادامه داد: یکی از واحدهایی که در تامین انرژی شمال شرق کشور نقش مهمی دارد، پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس می‌باشد که برای فراهم‌سازی گاز چندین استان به طور جهادی در حال تلاش است.
دبیر شورای عالی جهاد سازندگی افزود: یکی از موضوعات در دستور کار در ستاد حمکرانی مردمی، پیگیری افتتاح ساختمان جهاد سازندگی در شهرستان‌های استان خراسان رضوی است که در سرخس به عنوان سومین شهرستان، این مجموعه مردمی راه‌اندازی شد تا از این طریق گفتمان جهاد سازندگی را احیا کنیم.

گفتنی است، دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران شهرستان‌های خراسان رضوی در حاشیه چهارمین دوره آموزشی خود در سرخس که به همراه معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری شرکت کرده بودند، از واحد‌های تولیدی و سایت‌های لجستیکی منطقه ویژه اقتصادی دیدن کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی