پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

فرماندار آران و بیدگل:
۱۴۰۲-۱۰-۲۰

فرهنگ امام رضایی، نسل جوان آران و بیدگلی را بیمه می‌کند

فرماندار آران و بیدگل گفت: اجرای طرح‌های رضوی علاوه بر ترویج فرهنگ امام رضایی شهر و نسل جوان را در بستر اجتماعی بیمه می‌کند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، فرماندار آران و بیدگل در آیین آغاز عملیات اجرایی مرحله نخست ساخت مرکز جامع خدمات فرهنگی و اجتماعی رضوی آران و بیدگل شهر نمونه امام رضایی گفت: ساخت چنین مراکز و اجرای چنین طرح‌هایی عامل ترویج فرهنگ امام رضا و بقا و تثبیت این فرهنگ انسان‌ساز، هدایتگر و سازنده برای شهر، کشور و نسل ما در شرایط کنونی است.
علی‌اکبر رضایی، با تقدیر از تمامی عوامل اجرایی طرح ملی ساخت چایخانه در آران و بیدگل به‌ویژه مدیریت دغدغه‌مند و خدوم دفتر خدمت رضوی شهرستان افزود: حمایت‌های شهردار و مدیریت شهری با نگاه شهر و شهروندمحور نیز برای ساخت این مرکز و اجرای طرح ملی چایخانه رضوی قابل تقدیر و ستودنی است.
وی با تاکید بر نگاه قابل تقدیر ژرف و فرهنگی شهردار در این دوره از مدیریت شهری اظهار کرد: اجرای درست برخی برنامه‌های فرهنگی شهردار حتی نسل آینده را نیز بهره‌مند خواهد کرد.
به گفته وی اقدام امروز خادمیاران دارالشهدای آران وبیدگل هدیه و تحفه‌ای از مردم شهرستان زیر سایه پرچم سبز رضوی به محضر ام ابیها و حضرت مادر است.
فرماندار آران و بیدگل بر تامین و تغذیه فرهنگ و روحیه شهروندان را در بستر رضوی از این نقطه تاکید و خاطرنشان کرد: وجود این اتفاق مبارک و رسوخ فرهنگ امام رضایی بین مردم همه شهرها و روستاها می‌تواند ایران امام رضایی را با رفتار و سیره علوی و رضوی متمایز از سایر کشورها کند.
عملیات اجرایی مرحله اول ساخت مرکز جامع خدمات فرهنگی و اجتماعی آران و بیدگل در قالب چایخانه رضوی همزمان با روز میلاد حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی خادم تراز و مخلص رضوی با حضور فرماندار، شهردار، مسئولان و سایر مدیران شهری، خانواده شهدا، خادمیاران و یاوران رضوی با اهدای ابلاغ حکم مدیریت این مرکز به عمران دلاوریان خادمیار و معاون اجتماعی دفتر خدمت رضوی شهرستان امروز چهارشنبه امام رضایی 13 دیماه جنب فرهنگ سرای شهروند این شهرستان آغاز شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی