پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۰

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خادمیاران رضوی در بهشهر

در راستای محرومیت‌زدایی و نیز پاسداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی پویش «خادم الامام» با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خادمیاران رضوی در بهشهر مازندران اجرا شد.

 به گزارش آستان نیوز از مازندران، محمداسماعیل امامزاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی در مازندران گفت: در قالب پویش «خادم الامام» در دهستان میانکاله با حضور بیش از ۱۰۰ خادمیار کانون‌های خادمیاری ستاد مازندران شهرستان بهشهر و دهستان میانکاله زاغمرز 1000 نفر از ساکنین روستاهای منطقه از خدمات این کانون‌ها بهره‌مند شدند.
وی افزود: این اقدامات در قالب ارائه خدمات بهداشتی، درمان بیماری‌های عفونی، زنان، دندانپزشکی، کودک، اکو قلب، خدمات اجتماعی، مشاوره و مددکاری، چایخانه و نیز خدمات فرهنگی همچون نقاشی کودکان، دل نوشته، طرح مسابقات فرهنگی دلدادگی به امام رئوف برای کودکان برگزار شد.
 وی به برنامه‌های جانبی میز خدمت خادمیاران رضوی اشاره کرد و گفت: عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانوادهای شهید، شرکت در صفوف نمازجمعه اجرای سرود امام رضایی از جمله برنامه خادمیاران در این طرح بود .
امام‌زاده با اشاره به اینکه در اجرای این طرح معاونت فرهنگی و خدمات اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های خادمیاران رضوی در کانون‌های فرهنگی، کتاب و کتابخوانی، بهداشت و درمان، ایثار و شهادت، فضای مجازی خبر و رسانه مشارکت کردند خاطر نشان کرد: هدف نشر فرهنگ امام مهربانی‌ها، رفع محرومیت‌ها و ارائه خدمات به مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب است که امیدواریم مورد رضایت حق تعالی قرار گیرد.
شایان ذکر است، استان مازندران بیش از ۱۶هزار خادمیار دارد که در بیش از هشتصد کانون در ۲۲ شهرستان خدمت امام رضایی ارائه میدهند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی