پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۰

برگزاری محفل قرآنی بیاد سردار دلها و شهدای مظلوم گلزار کرمان در قم

به همت کانون قرآن و به یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم جنایت تروریستی شهدای گلزار کرمان، محفل‌های قرآنی در سطح شهر قم برپا شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، به همت کانون قرآن و کانون ایثار و شهادت شهرستان قم و با حضور خادمیاران رضوی و نمازگزاران در روز شنبه ۱۶دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا کرسی تلاوت رضوی توسط قاری ممتاز استاد حسینی امجد، در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد. 
همچنین کرسی تلاوت رضوی توسط اساتید برجسته، حاج علی علیزاده و قاریان ممتاز و مسئول جلسات سنتی کانون قرآن آقایان سلطانی و بحرانی با اجرای همخوانی خادمیاران رضوی در روز شنبه ۱۶ دی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در هیئت عاشقان حسینی محله شهید فاطمی (دورشهر) برگزار شد.
 همچنین به همت استاد بحرانی مسئول جلسات سنتی قرآن کریم کانون قرآن خادمیاران رضوی قم و با حضور قاریان و مشتاقان کلام الهی، روز شنبه ۱۶ دی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در حسینیه الغدیر واقع در خیابان سمیه برگزار شد.
گفتنی است حلقه قرآنی امام رضا(ع) ویژه برادران نیز به طور مستمر هر هفته شب‌های شنبه بعد از نماز عشاء در حسینیه الغدیر برگزار می‌شود.
همچنین محفل تلاوت رضوی با حضور و تلاوت خلیلی قاری دانشجوی فرهیخته روز دوشنبه ۱۸ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در جمع نمازگزاران مومن و انقلابی مسجد امام خمینی (ره) واقع در پردیسان برگزارشد که با صلوات خاصه توسط خادمیار آقای سلیمان نسب و اجرای همخوانی گروه نوجوانان حرم فاطمی شباب الرضا (ع) همراه بود. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی