پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۰

انعقاد تفاهم‌نامه بین کانون‌های خدمت رضوی چهار محال وبختیاری و کانون پرورش فکری

در راستای ترویج فرهنگ و سیره رضوی تفاهم نامه‌ای بین مدیریت کانون‌های خدمت رضوی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون مساجد در استان چهار محال و بختیاری منعقد شد.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال و بختیاری، مدیرکانون‌های خدمت رضوی استان در جلسه انعقاد این تفاهم‌نامه که 19 دی برگزار شد، گفت: کانون‌های خدمت رضوی استان با حمایت‌های بی دریغ خادمیاران و در راستای ترویج سیره رضوی به آینده‌سازان ایران اسلامی، همکاری و هم افزایی در خصوص خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان مناطق محروم استان و به منظور ترویج فرهنگ والای رضوی از ظرفیت 19 کانون تخصصی و 53 کانون محله‌ای در میان جامعه هدف (کودکان، نوجوانان، جوانان) استفاده می‌کند .
حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت پناه همچنین اظهار کرد: وجود پانصد کانون مساجد با ظرفیت 6 هزار و200 نفر عضو از دیگر ظرفیت‌های است که در پیش برد اهداف فرهنگ رضوی بین کودکان و نوجوانان می‌توان استفاده کرد.
حجت الله آسمند مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز توانمندی‌های مشترک به منظور ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و مهارت‌ سبک زندگی رضوی و بهره‌گیری از روش‌های متنوع پرورش هوش و خلاقیت را زمینه‌ای برای تامین انتظار‌های کودکان و نوجوانان و رفع نیاز‌های فرهنگی، هنری و ادبی آنان عنوان کرد و ضمن ابراز خرسندی از این تفاهم نامه، آمادگی این نهاد را در راستای خدمت به ساحت نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و کمک به مجموعه رضوی اعلام کرد .
در این جلسه که معاونین ستادی و مسئولان کا نون‌های مساجد حضور داشتند، با امضای تفاهم‌نامه، مداحی و صلوات خاصه حضرت رضا(ع) به پایان رسید.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی